неділя, 16 жовтня 2016 р.

Українці мають негайно скасувати закон Ка-Ка

Українці мають негайно скасувати закон Ка-Ка

Всі українці активно обговорюють НОВИЙ валуєвський циркуляр від ніби-то українського міністра. Я особисто вважаю, що цей циркуляр треба відкласти в сторону. Спочатку треба ПОВНІСТЮ скасувати закон Ка-Ка. Один з цих Ка зараз десь підробляє в захопленому рускіми загарбниками Криму, інший Ка має бути арештований чи то за антиукраїнські дії, чи за підраХУЙство, чи за фінансові махінації. А українці мають жити з цією ГАНЬБОЮ ?Хто бажає - може глянути на цей закон - http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/5029-17/page. Коли оголосили, що його прийняли - в залі ВР не було навіть половини від необхідної кількості депутатів.Діючий зараз віце-Премєр Вячеслав Кириленко подав закон про скасування Закону Ка-Ка, який ВР проголосувала - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45291.
В цьому законі замість нацменшин, які прописані в Конституція України, вказані групи, які самі себе обізвали ущербними.Якщо є якась нацменшина в Україні (крім рускіх) - то їм можна дозволити разом з українською, вчити свою мову.
Якщо половина українців через агітацію кремляді захоче вчити імпєрскій язик рускіх загарбників - то робити ЦЕ за рахунок українців- платників податків
ЦЕ повна зрада інтересів і прав українців в українській державі.
Українців в Україні разом з Кримом та Донбасом було біля 80%.
Треба, щоб Президент чи хтось інший підписав скасування закону Ка-Ка і тоді формувати інші Закони для українців, які включають інтереси нацменшин відповідно до договорів з іншими державами про дзеркальність відношення до нацменшин (приклад - Договір Україна - Молдова).


Закон України «Про засади державної мовної політики» (далі – Закон), є таким, що суперечить Конституції України, положенням Європейської Хартії регіональних або міноритарних мов (далі - Хартії) та прийнятий Верховною Радою України з грубим порушенням процедур, встановлених Конституцією і законами України. З цих причин зазначений Закон має бути визнаний таким, що втратив чинність.
Так, норми Закону містять положення, які нівелюють норми Конституції України щодо статусу державної мови як обов’язкового засобу спілкування у публічних сферах суспільного життя, зокрема у судочинстві, діловодстві державних органів, органів місцевого самоврядування та відносинах між органами влади усіх рівнів на всій території України. Статус української мови як єдиної державної не може бути змінений інакше, ніж у спеціальному порядку, передбаченому статтею 156 Конституції України. Крім того, всупереч ч.5 ст.10 та п.4 ст.92 Конституції, які встановлюють, що порядок застосування мов в Україні визначається виключно законами України, прийнятий Закон надає повноваження органам місцевої влади та місцевого самоврядування регламентувати статус мов та їх застосування своїми актами.
Закон України «Про засади державної мовної політики» не відповідає європейським стандартам захисту державної мови та мов національних меншин, в тому числі і Європейської Хартії регіональних або міноритарних мов, необхідність реалізації якої визначено одним з головних завдань Закону. Хартія наголошує на особливому статусі державної мови, зазначаючи у пункті шостому Преамбули, що «захист і підтримка реґіональних або міноритарних мов не повинні здійснюватися на шкоду офіційним мовам і необхідності вивчати їх». Жодне положення цієї Хартії не має бути розтлумачене як таке, що має намір завадити знанню державної мови. Однак Закон багатьма своїми положеннями гарантує функціонування регіональних мов на рівні з державною, фактично запроваджує право для представників нацменшин ніколи не використовувати державну мову, заперечуючи особливу роль української мови, як об’єднавчої в умовах багатомовного українського суспільства.
Всупереч основним завданням Європейської Хартії регіональних або міноритарних мов, Закон замість сприяння розвитку регіональних або міноритарних мов, які знаходяться під загрозою зникнення і носії яких складають меншість на певній території, встановлює однакові правові гарантії для всіх мов національних меншин, навіть якщо носії такої мови складають більшість на відповідній території, а їх мові нічого не загрожує. Встановлюючи виключний перелік з 18-ти регіональних мов та мов нацменшин, яким надається захист, Закон дискримінує мовні права інших нечисленних національних меншин в Україні.
Важливим є і те, що запровадження Закону «Про засади державної мовної політики» призведе до невиправданих витрат з Державного та місцевих бюджетів (12-17 млрд. грн. на рік), що негативно відобразиться на добробуті громадян.
Окрім того, Закон України «Про засади державної мовної політики» був прийнятий і введений в дію в нелегітимний спосіб. Розгляд, голосування та підписання проекту закону відбувалось із грубими порушеннями Конституції України, Закону України «Про статус народного депутата України», Закону України «Про Регламент Верховної Ради України», інших законів України.

Тепер виникає питання: чи Кабмін цим валуєвським указом має за мету зберегти для майбутнього українців антиукраїнський Закон Ка-Ка, чи цей валуєвський указ міністр спеціально винесла , щоб розбудити українців і повністю скасувати для українців в українській державі імпєрскій язик рускіх окупантів ?

Ігор Гук  Ihor Hook  Врятуй українську мову
Українці мають негайно скасувати закон Ка-Ка

2 коментарі:

  1. Только двуязычие убережет Украину от присоединения ее земель, богатств и народа к Польше или к России. Потому сохраним двуязычие и поймем, что все за одноязычие есть наши сознательные или не сознательные предатели

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кремлядські шовіністи хочуть бачити українців тільки асимільованими в рускіх. Причому, вже теер, при існуванні української держави.
      А чому б кремляді не говорити про триязичіє ? Польські шовіністи тепер не відстають від кремлядських. До речі, не так давно половину українців добре знали польську мову. Кремлядь ! Нащо українцям імпєрскій язик рускіх загарбників ? Зробім двуязичіє в Україні - українська та польська

      Видалити